30 stycznia 2012

Szydełkowy kocyk

7 miesięcy zajęło mi zrobienie tego kocyka. Miał być na późno letnie spacery dla malucha ;) Będzie na wiosenne.
Sam kocyk wyszydełkowałam w zasadzie już w wakacje, ale nie mogłam się zabrać za schowanie nitek i wykończenie obrębienia.
To moja pierwsza robótka na szydełku. Wczoraj robiąc wykończenie nie znalazłam sensownego (czyt. zrozumiałego dla mnie ;) schematu, więc pokombinowałam sama i chyba nawet nieźle wyszło.
Trochę mało chłopięcy i pewnie znów wszyscy będą komentować jaką ładną mam córeczkę ;)


8 komentarzy:

  1. Mnie się tam kocyk podoba... gdybym choć tak umiała robić na szydełku...
    A mały brzdąc jest prześliczny - musimy się wybrać w odwiedzinki :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli to naprawdę pierwsza praca na szydełku to bardzo, bardzo gratuluje, tak równiutko, idealnie... śliczny kocyk. maluch też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pandora - dzięki :)
    Wciągnęłam się i robię własnie komplet poszewek na jaśki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny wyszedł Ci kocyk, mnie też coś ciągnie w tą stronę-szydełka, ale wydaje mi się, że to musi być strasznie trudne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosze, ja tez tak myślałam, a to na prawdę prościzna (no pewnie bardziej skomplikowane wzory to już nie tak łatwo, ale podstawy są do przejścia w jeden wieczór). Szydełko wybacza dużo więcej niż druty - nie widać tak bardzo błędów i nierówności ;)
    Ja uczyłam się z tych tutków: http://maranciaki.pl/podstawy_szydelko.htm
    http://www.kuradomowa.com/zrobtosama/robotki_szydelkowe_podstwy_techniki.shtml
    ale jest tego w sieci ogrom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest!!:) Jak dla mnie uniwersalny:)
    Jakim schematem go robiłaś? Ja też planuję się zabrać ale czasu brak;/ no i pomysłu;/

    OdpowiedzUsuń
  7. A dziękuję bardzo :)
    Schemat popularny był swego czasu na chustoforum, a oryginał był chyba z ravelry. Poszukam i wkleję tu linka.
    Wykończenie to była moja "radosna twórczość" ;)

    A ocyk w końcu leży w szafie nieuzywany. Jakoś nie bylo okazji...

    OdpowiedzUsuń